7 Şubat 2011 Pazartesi

annelik iznim başladı...

cuma günü doktorumuz annelik iznimi başlattı.
yine önlem olsun diye, dedi.

daha huzurluyum.
sabahları soğukta otobüs beklemekten, otobüsle hoppidi hoppidi 45 dk yolculuk etmekten kurtuldum.
keşke ehliyetim olsaydı diye hayıflandığımda ise
8.aydan sonra anne adayların araba kullanmasının önerilmediğini öğrendim.
bir süre sakin sakin evden çalışacağım.
bugün fazlaca sakindim gerçi. bir tanecik kartvizit yapıp yolladım.
geri kalan zamanda da "az uzanayım" demiştim, uyumuşum.

yaklaşık yarım saaat içinde ablam, annem ve babam terminalde olacak. böcüğüm onları alıp getirecek.
daha da huzurlu olacağım artık. annişime kocaamaaan sarlıp, babişimi öpücüklere boğacağım.
ikisini de çok özledim.
ne yalan söyleyeyim, manen yanımda olmalarına çok ihtiyacım vardı.
annem ablamı yapayalnız gurbette doğurmuş. ne kendi annesi ne de kayınvalidesi yanında olabilmiş.
ben şanslıyım. kısmetse, annem de nurten annem de yanımda olacaklar, hayırlısıyla.
gidip pijamalarımı çıkarıp, saçımı başımı düzelteyim bari.
kim bu, demesinler sonra :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder