5 Ekim 2010 Salı

14hafta+2günlük oldu bebişimiz...

14 eylül randevumuzda doktorumuz, 11 hafta +2 gunluk bebişimizi gösterdi ultrasonda, kalp atışlarını gördük ilk kez. karıncalı bir tv düşünün oradan yumuk yumuk olan küçük bir öbek noktacıklar var. işte o öbek bebişin kalbiymiş meğerse. doktorumuz rehberlik etmese kalp olduğunu anlamam çok zor olacaktı. 4,2cm boyu ile, herşeyin normal olduğunu söyledi doktorumuz.

bebişimiz bugün itbariyle 14 hafta+2günlük artık. gebelik. org adresine göre 12cm boyunda bu ara.  yavaş yavaş hissedebilirsiniz de diyor ama ben henüz bişi hissedemiyorum. heyecanla bekliyorum. hem ilk temasımızı, hem de 10 gün sonra olacak kontrolümüzü. 3lü tarama testimizi de o zaman yaptıracağız.

bulantılarım azaldı, bulantı olsa da kusma olmuyor bu ara. mide yanması ve reflü arada kendini gösteriyor. yemek yerken kendimi zorlamamaya gayret ediyor, bol bol meyve yiyorum. hatta aş bile erdim. sonbaharda çilek. ofiste burnuma çilek kokusu geldi. çilek tadı kapladı ağzımı ve en sonunda mesai bitimime 1 saat kala kendimi kapalıçarşının oradaki çarşıpazarına attım.  mevsim sonu dağ çileklerine gömdün kendimi:) geçtiğimiz haftaya kadar bol bol çilek tüketme şansını da elde ettim allahtan. ohh, miss:)) bol bol elma ve üzüm tüketiyorum. çekirdeksiz üzüm mevsimi de bitmek üzere olduğundan, elmayla samimiyetimiz artacak gibi görünüyor. yakında ufak dozlarda mandalina, portaka ve greyfurta başlarım. hamile reflüsü denilen nazik rahatsızlık başgöstermezse tabi.
baba adayımız bu ara nezle olduğundan evin içinde köşe kapmaca oynuyoruz. kocaman yatağımıza el koydum sayılır. sümükleri geçene kadar onu tecrit odasında ikamet edecek. inşallah bir an önce iyileşir:)

9 ay çok az zamanmış gibi geliyor ama işin içine girince, zaman geçmek bilmiyor.
heyecan, merak, sevinç ve korku... hepsi bir arada....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder